Bejbs substituter



Detta kan ju ses som lite barnsligt å generande, men jag har två små substituter till min älskling när han ej är här.. Först har vi apan.. Alla tror att det är en björn men kan säga bestämt att det är en apa.. fördelarna med den är att den kramar tillbaka om man kramar den, alltså, typ alla fall. Det känns som de eftersom han har så mysiga armar.
Sen har vi Love, uttalas alltså som det svenska namnet.. Det är min lilla nalle som jag fick av bebj innan jag skulle till Sunny Beach.. Den tar jag alltid med mig när jag reser utan honom, även fast det kanske bara är över helgen..

Barnsligt å töntigt jag vet.. men vad gör man inte när ens pojke är borta?

DOUGH D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0