Varm choklad med grädde och digestive med cheese..

.. det har jag gjort mig förtjänt av efter en lååång kinesiskalektion som bara bestod av massa beklagningar över hur dåliga vi är typ. Så därför sitter jag nu här och njuter samtidigt som jag går igenom alla bloggar, som på senaste har minskat rejält eftersom jag har tröttnat lite. Snart ska jag samla lite vuxenpoäng genom att betala mina räkningar med min lilla dosa, denna månaden är det bara mobil + bredbandet.. Nästa månad kommer det däremot bli lite mer eftersom jag tydligen har ringt för 500 kr utöver allt som ingår... Jag tror iofs att boven i det dramat var detdär störande programmet på femman som typ tvingade mig att ringa in massa gånger för jag visste rätt svar.. men inte fan kom jag fram för det.. suck, några hundra åt skogen där.. men får skylla på att jag feberyrade då för det var när jag hade vinterkräksjukan :P

På kvällens schema står först lite träning, vilket idag blir lite sånt blandat - alltså sånna maskiner som man gör framochtillbaka med och kanske lite på löpbandet. Sen är det bara att pallra sig hem igen och göra klart hemtentan i spanska.. Knalla ner och köpa lite godis till far min som jag ska besöka i helgen kanske.. Men efter det ska jag bara chilla för första gången denna veckan typ.. Glo på dumburken om det finns nått intresant eller varför inte lite vänner!?

DOUGH D.


Det var en sån jag menade, som man gör fram och tillbaka med om det var nån som ej uppfattade det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0