Kineser tycker svenskar är lata !

ni men hao!


Idag har vi pratat om provet, men för er som inte var med så kommer här vad vi sa och för er som har dåligt minne så är det kanske skönt att få det repeterat.

Detta stod i ett mail jag precis fick från min kinesiskalärare.. Som jag nämde innan så gjorde hon ej så mkt annat än att klaga på hur dåliga vi var på lektionen eftersom vi ej kom ihåg alla ord och tecken från kapitlet innan.. Men den största anledningen till det var ju att Dough och jag inte har vart där på två veckor av olika anledningar, så vi har aldrig ens hört de.. Nu fick vi det alltså påpekat igen att "vi som har dåligt minne" kanske måste repetera även när provet är, förutom allt annat vi måste repetera inför provet.. jag kan komma på ett ord för att beskriva allt detta - lol !

DOUGH D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0