I'm back baby !

Hade tänkt skriva feta inlägget här, efter min lilla "bloggpaus", men sen kom jag på vad som hade drabbat mig igår: Min mellanslagsknapp är nästintill helt paj, man får slå på den för glatta livet om man inte vill att allting ska bli ett ända långt ord...Därför tar vi detta snabbt !

Om någon undrar varför jag ej kommer skriva om "bejb" längre så är det föratt han inte är det längre, utan "bara" Jonathan, som så småningom kommer bli min godavän ! Vi har träffats några gånger och pratar varje dag och kommer ha detbra som vänner. Och just nu mår jag finfint!

Nu ska jag snart kläpå mig och bege mig ner till gymmet, någonting som jag hoppas att detinte bara kommer bli en engångsföreteelse utan kanske tvågångeriveckanMINST-företeelse!
Sen står det städning på schemat, även fastdet för en gångs skull inte är SÅ stökigt imitt rum. Det måstevara för att jag trivs så bra här att jag gör mitt bästa för att det inte ska bli ett bombnedslag som mitt förra rum.
Efter det blir det pluggande, massa läxor men även projektarbete som ska in allderles för snart!
Massa sakersom kommer få mig att klappa mig själv på axeln efteråt om jagverkligen gör det, eller mår skit om jag inte gör det för jag verkligen måste få detgjort.

Dagens höjdpunkt tror jag ändå blir ikväll för då kommer Dough och vi ska...ömmmm..okejdå :S vi ska kolla på melodifestivalen! :$ men även gotta oss i lite pizza och förhoppnigsvis lite chirre och dirre^^ det blir nog myys, kanske Dough vill ha revanch på GH oxå? jag hoppas alla fall, måste få lite övning för imorn kommer jonathan och ska ge mig en match.. sist var det konsitigt nog jämt mellan oss?! jag som spelar hela tiden... måste ligga i hans Y-kromosom !

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0