Det omöjliga...

Internet funkar igen! Eller.....sådär, det stängde av sig nyss och jag har nu fått låna min pojkes bärbara för att se ifall det var fel på våran data eller på modemet, men jag antar att det är modemet för det funkar inge vidare nu heller..suuuck
Nu undrar ni säker hur man kan ha överlevt utan data i en vecka och gär kommer svaret...

Jag cyklade till biblioteket för att låna lite filmer, böcker och beställde Harry Potter till mitt PS2, haha!




Jag har alltdå försökt lära mig rita med hjälp utav ritböcker då man börjar med en massa cirklar.

Minns ni förresten dendär serien som gick på sommarlovamorgon typ för 10år sedan eller nåt? Då det var en man som var alkemist och gjorde guld så han kunde åka till framtiden och se till att en bebis skulle födas i huset? Det var också en massa djur som kunde prata, spot hette hunden, aja det var min favvo och den lyckades jag hitta på bibblan, iiiwh

DoughT


Kommentarer
Postat av: fredrika

Fint dough ! :D

2009-02-08 @ 15:08:15
URL: http://doughs.blogg.se/
Postat av: klara

Jag kommer ihåg den vicki. sjukt mys :)

2009-02-08 @ 19:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0