I've got a feeling..

.. that toningt's gonna be a good good night!

Jag hoppas det alla fall för dagen har varit baj. Dåligt som en påse skit mår jag, ont överallt, framförallt på mitt hata-att-ha-ont-på-ställe nr. 1 - öronen ! Det är ju ej ständig jävla plåga asså, men har knaprat panodil eller nått liknande hela dagen som oxå har hjälpt mot febern.
Dessutom tyckte klumpen det var ett bra tillfäll att få ett utbrott som aldrig innan av ingen anledning för nån timme sen. Jag var redan hur varm och svettig som hellst, och hon vägrade sluta skrika, reagerade inte ens på nått man gjorde. Panik asså blir så sur då även fast jag vet att det är fel för hon är så liten och det ej hjälper nått men jag var inte långt från att bryta ihop själv kan jag säga. Nu längtar ja bara tillbaka till spanien och lugnet.

Jag har dock en tillfällig lösning på alla mina problem. Såg nämligen att nya avsnitt och nya säsonger av både Top Model och 90210 har kommit ut ! dessutom har jag massa godis kvar eftersom jag däckade igårkväll efter att elena var snäll och kom upp med varm choklad med grädde till mig från baren.

Nu sover bebben och elena kommer förhoppningsvis snart, är redan en timme sen, som innan då hon var minst 1.5 timmar sen. Det jag skulle komma fram till var alla fall att när hon väl kommer hem och kan vara med ines så ska jag gå in i en bubbla i min egna lilla värld med massa tvprogram och strunt och ignorera allt runtom mig! Så det så!

DOUGH D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0