Old prom pictures


Jotha* och jag på min bal i våras.

Kollade nyss igenom massa gamla bilder, alltid skoj men ändå jobbigt ibland. Har nämligen den stooora gamla datorn idag av nån anledning, kul att kolla igenom allt det gamla då.

Pratade med Dough nyss, alltid trevligt men hon sa dock att hon ej känner suget för att blogga riktigt så jag kanske kommer få gå min egna väg snart. Vilket jag ej vill för jag gillar att vi gör det tillsammans men.. Dessutom vill jag ha kvar all historik från denna bloggen men samtidigt känns det fel att heta Doughs när det bara är en Dough och det interna skämtet försvinner lite när jag bara har det för mig själv lixom... Vill dock fortsätta blogga eftersom jag gör en annorlunda grej som jag vill dela med mig av till alla där hemma som vill ta del av det plus att det är alltid roligt att ha att titta tillbaka på. Jag får fundera ut nån lösning, men kanske ska börja med att ända lite i designen på denna, headern och så om jag ska behålla den för mig själv så länge alla fall! Tåls att funderas på.

DOUGH D.


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra kväll? /fröken bitterfitta

2009-10-01 @ 23:13:25
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0