We can runaway


VILKEN ÅNGEST JAG HAR. Jag blir galen, jag fattar inte varför det inte är ett måste att alla ska ha balklänning på balen? Nää, cocktailklänning får man också ha. BLÄÄ. Min klänning är ju inte direkt en vanlig klänning och det skulle kännas mer än okej ifall alla hade tjusiga, glansiga långklänningar men nu när alla kommer ha korta känns det bara så jävla överdrivet med min.. ÅÅÅÅH. Men, och ett jäkla bra men är att Dough, Emma och möjligtvis Anna också har shiny dresses så det lugnar mig litegrann.Det är alltid samma veva när jag ska sätta mig ner för att plugga, jag kokar en kopp te, dricker upp den medan jag tänker på annat och sen går jag och gör något annat.... Så jag har spenderat morgonen till att försökt fixa nån kaluffs som jag hade tänkte ha till balen. Nu lutar det mot nån frisyr som denna. En enkel uppsättning med lite lockar som hänger fram här och där. DoughT



upt.
Till anonym ang ifall jag skulle betala 800spänn för denna kaluffs. Det hade jag inte tänkt att göra, har aldrig sagt det heller..Men däremot ska fredrika klippa sig samma dag som balen och passar på att fixa frisyren där och det är inte direkt uppsättningen som kostar, utan att klippa håret :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha så hade jag ju oxå tänkt typ.. lockigt i grunde sen uppsatt på nått sätt-- men får se hur det blir !

2009-05-05 @ 13:54:38
Postat av: becka

jätte fint kläning är det =) Vart och när har ni balen? =) /Gözan

2009-05-05 @ 16:20:13
URL: http://gozerebecka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tror faktiskt att man kan få håret så utan att betala 800 spänn.

2009-05-05 @ 16:59:45
Postat av: victuria

anonym: jag hade inte heller tänkt att betala 800kr för det? Jag testade lite idag så jag vet hur jag ska fixa till det innan balen.

2009-05-05 @ 17:15:31
URL: http://doughs.blogg.se/
Postat av: fredrika

bra där dough, jag tror att kommentaren var till mig för jag var den andra anonyma längst ner så den andra anonyma kanske syftade på det :P dessutom så ska mitt kosta 700 så :P och som du sa är det ju klippningen som kostar mest !

2009-05-05 @ 19:45:19
URL: http://doughs.blogg.se/
Postat av: klara

Jag ska oxå hå långklänning ju :)

2009-05-05 @ 22:20:05
Postat av: becka

vi har våran 23 lite segt att vänta.

Japp vi ska ha på valand. haha jag har sagt ja till en men tror inte vi är så seriösa, tråkigt nog =P

Japp jag ska hålla utkik :D

2009-05-05 @ 22:53:04
URL: http://gozerebecka.blogg.se/
Postat av: Jotha star

Haha ne jag syftade inte på dig victoria;P menade att Fredrika ska lägga en redig slant på att fixxa håret som du har på bilden. Men tycker det är onödigt då man kan få det snyggt utan att lägga massa pengar, vilket du visade *tummen upp

2009-05-06 @ 00:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0