VARNING FÖR SAXMANNEN!

Igår eller nått berättade Jonathan någonting som gjorde mig typ skräckslagen för det mänskliga släktet. Han hade läst i tidningen om "Saxmannen" som tydligen håller till på buss 60, min föredetta favvobuss i andra lägenheten. Han åker tydligen runt på bussen och klipper av tjejers hår. En tjej har anmält honom. Hon satt på bussen och när hon skulle klia sig i håret åkte stora tussar av. Hon vände sig om och samtidigt hoppade mannen av bussen. Han hade typ keps och en stor väska med sig. (Låter förövrigt som mannen som dough och jag stötte på som smekte ben men det lämnar jag till henne om hon vill berätta om ;P) Polisen tror typ att det är samma man som för flera år sen anföll kvinnor på natten/kvällen och klippte av dem håret istället för att våldta dem. Vet inte vilket som låter värst serriös. Ne men allvarligt, livrädd för sånt är jag ! Kryper längst hela kroppen när jag får höra. ush !

DOUGH D.

UPDAT. Tydligen så stod det om det i tidningen idag igen och fler hade drabbats och anmält som "Anonym" kommenterade här.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är föressten flera som blivit drabbade och lagt en anmälan hos polisen. Stod om det i metro i går igen. Sjuk snubbe asså.

2009-05-07 @ 18:54:26
Postat av: Victuria

Näädu, glöm att jag berättar om den mannen. jag har förträngt honom!!

2009-05-07 @ 19:25:05
URL: http://doughs.blogg.se/
Postat av: juliasbullar.blogg.se

hahahahahaha, eeeeeeuw.

2009-05-07 @ 19:56:25
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0