Varför har jag ALDRIG vunnit mer än 3:e vinst?

Jag har lite svårt att sova nu eftersom jag vaknade där vid kl 6... Men då passar jag på att uppdatera mig på The Hills fronten, haha! Jag var också inne en snabbis på facebook och såg denna bild som min utbytesstudent laddade upp. Bilden är tagen hemma hos mig (i mitt rum som vi just höll på att fixa iordning) efter att vi hade spenderat en heldag på Liseberg. Jag blev sjukt sugen på choklad men vi har ingen hema just nu. Jag kanske går ner och köper en lite kaka imorgon som jag kan gotta mig med medan jag och Dough solar imorgon. Imorgon kommer hon hit och förhoppningsvis kan vi moterna upp min studsmatta ifall pappa vill klippa gräsmattan.. DoughT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0