Varför alla dessa klädombyten?

Nu är jag hemma ifrån skolan för andra gången idag och ska iväg på lektion lite senare. Prov igen, fast i teckenspråk och som jag sa för lääänge sedan ska jag berätta om när min kära far krockade med Roger Moore. Men nu till the point.
Varannan vecka byter jag kläder minst två gånger per dag.,det beror helt enkelt på att jag har en outfit (ifall man ens kan kalla det så) / röra och senare på kvällen byter om igen antingen till mjukis för att mysa lite eller till kläder dagen efter eftersom jag inte vill skapa a mess hos min pojkvän med att lämna kvar gårdagens kläder. Det kanske blev lite komplicerat, men men. Så idag har jag gått från mjukis -> en enda röra -> morgondagens kläder (fast det kommer senare). Ett plus är att vi är lediga imorgon så jag kan egentligen byta om till mjukis igen bara för att, men det känner jag inte för direkt, jag är redan sliten så det räcker..

Senare kanske jag slänger in en bild på min nyinköpta klänning på weekday. Jag blev förresten väldigt glad när Klara meddelade att hon också kommer ha långklänning, you made my dag ;)
DoughT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0