Svininfluensan

Imorse strejkade jag lite med att ligga kvar i sängen i en kvart, allt pga. att jag är förkyld, snorig, svullen i halsen och för att ögonen sved. Min första tanke var att mina föräldrar hade smittat mig tillslut fast det var en vecka sedan dom var sjuka.. Då kom jag att tänka på att jag har vistats utanför sverige, dvs Tyskland och att när jag kom hem därifrån blev jag sjuk! TÄNK OM NÅGON HAR SMITTAT MIG MED SVININFLUENSAN!? Jag är seriöst orolig. ag känner på mig att jag skulle vara en sån som har ett klent imunförsvar eftersom det inte används så flitigt. Eller det kanske är tvärt om, att det används flitigt eftersom jag knappt aldrig är sjuk..Hmm
DoughT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0