Balen del 1.

Jag tänkte att jag kör med några inlägg om balen, med bilder osv men jag delar upp dom eftersom det annars skulle ta heela dagen.

Efter att jag hade fixat iordning sminket och håret körde pappa mig till Emma där vi skulle ta kort utomhus. När jag kom dit hade dom redan börjat så jag fick rusa in och slänga på mig klänningen så jag glömde sätta på mig örhängerna, lösnaglarna och smörja in ryggen. Men som tur var fixade jag det till parbilderna! Dom kommer ju trots allt antagligen hängas upp på väggen här hemma bredvid konfirmationsfotot, blivande studentkortet och porträttfotot ifrån 1:an.

Efter fotograferingen som var för jäkla kul "Victoria-leendet" HAH, så skålade vi i skumpa. Strax därefter var det dags att bege sig in till Valand och Emmas mamma körde, det blev lite One tree Hill på vägen in i baksätet.. När vi väl kom fram var det en skön lättnad när jag såg att alla hade shiny dresses, nästan. Vi fick ett åkband som tydligen gällde för inträdet till liseberg också, men jag antar att hon bara var ironisk när jag frågade, vi blev filmade och jag sa att Niklas mest såg fram emot grönpepparsåsen, fotograferade och kroppsvisiterade. Dough hade dock hört ryktet och lada fickpluntan  mellan brösten. DoughT

       
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0