Snart grillníng

Nu sitter jag här och driker iskall saft och smyger med kameran. Jag tänkte att det skulle vara på tiden att slänga in en outfit. Något som jag inte brukar göra eftersom det inte riktigt är min grej. Så istället för att skapa en kategori med "outfits" säger jag att jag helt enkelt visar upp mina senaste köp en gång till.

Jag har ett probelm, efter att jag har handlat kläder, accesoarer eller liknande bestämmer jag mig alltid för att sprida ut plaggen på olika dagar och under en liten längre period än bara en dag. Detta håller jag aldrig brukar slänga på mig allt på en och samma gång. KATASTROF. Ibland passar det inte ens, haha! Men som sagt här kommer en outfit och mamma är överlycklig för hon fick agera fotograf och hon kom på massvis olika poser men jag vägrade. DoughT



Kommentarer
Postat av: fredrika

sött sött sött ju :D

2009-05-23 @ 18:50:26
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0