Resfeber?

Svar nej ! Det har ej kommit än även fast jag om 48 timmar sitter på ett flygplan just nu, om jag ej har mellanlandat redan... Jag måste börja packa nu egentligen men det är som vanligt så mkt annat. Måste plugga mer till kinesiskaprovet i eftermiddag för det har ej gått så bra hittills. Och äta frulle hann ej det innan den tidiga lektionen imorse som vanligt. Så sjukt idag asså på engelskalektionen.. Så är våran klass nu uppdelad i två grupper, en som övar inför ett stort prov man kan betala för att göra och min grupp som jobbar som vanligt.
Imorse kom jag då dit, nyss uppstigen och fortfarande jätteblöt i håret från duschen 20 min innan. Så säger läraren som egentligen inte är min lärare och som jag ogillar starkt att vi ska göra nått jävla nationellt prov ! Helt oförberätt ska vi nu skriva en lång jävla uppsats, åtta på morgonen ! Dessutom slipper den andra klassen för de har annat för sig. Gissa om jag blev sur.. Sen hade hon även passat på att stryka över den tiden man egentligen skulle haft på sig och skrivit dit 60 min istället. Sjysst där !
 Ne som sagt, packa var det.. Måste nog langa packlista om jag ska klara av det. Brukar vara bäst så.

DOUGH D.

                         Snart är jag i sooolen och slipper detta halvgråa regnblask !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0