Resa

Just nu kör jag många flugor i en smäll, jag kollar på debatt, bloggar och samtidigt laddas det fusksidor. Jag satt och tänkte på hur det kommer bli i sommar och jag och min man har pratat om att åka utomlands. Det gjorde vi förra sommaren också men jag kände att jag inte hade råd att åka på två resor men nu känns det för jävla skönt eftersom jag har sparat alla mina pengar som jag har tjänat nu under året som barnvakt. Sen har jag inte riktigt koll på sommarens hotspots fast å andra sidan behöver jag inte det eftersom vi inte hade tänkt åka till något partyställe. Jag vill åka till thaithai men det skulle vara knäppt att bara vara där i en vecka sen tar det alldeles för lång tid att åka dit.. DoughT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0