Packar för fullt

 

Jag håller just på att packa för fullt... Eller jag är nästan klar, mamii har hjälp till lite så inget glömms. Nu är det bara nessesären (?) kvar. Ska även lägga in några ljudböcker på iPoden bland alla serier som jag la in innan. Handbagaget har jag heller ej packat men jag oroar mig lite över det. Jag måste ha datorn som handbagage och kollade hemsidan där det stod att man bara fick ha ett handbagage med sig.. Jag vill ju ha massa andra grejer med oxå i andra väskan, tidningar, godis osv. För att inte tala om passet och alla de grejerna. Får väl slänga in de i nått fack på dataväskan i värsta fall för sånna finns det ju gott om.
Det är nu nästan precis 6 timmar innan vi ska åka och jag ska väl gå upp en timme innan det för att duscha osv. Vilket betyder att jag borde lägga på ett kol och försöka sova nu. Inte alltid lika lätt sagt som gjort när man sovit till halv tolv på dagen men kan ju alltid försöka.

(I) kom just på att jag måste sätta över pengar oxå!! förde ju över alla pengar jag hade till mitt sparkonto för att jag inte skulle spendera dem innan resan. Kan ju vara bra om jag nu har dem på samma konto som kortet är kopplat till, annars kan det bli lite svårt att handla!

Jag måste säga att jag är förvånansvärt lite nervös. Brukar alltid bli det inför sånna hära grejer men känner mig mest pepp!


Jag hoppas att de har nått bra bredband där nere så jag kan upptatera er om vad som händer och vad vi pysslar med. Annars tror jag Dough räcker som underhållare. Det brukar hon fixa bra !

GONATT !

DOUGH D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0