Otrohet

Imorse försov jag mig och blev sen till vår förberedelse inför dagens religionslektion som jag, Dough, Emma J och Sabine skulle hålla i. Vi håller på med etik och har diskussioner varje lektion nu. Vårt ämne var otrohet. Massa smarriga frågor hade vi, bland annat om man hade en skylldighet i ett förhållande att vara trogen mot sin partner vilket inte jag och Dough tyckte. Vill man vara otrogen kan man inte stoppas men man får ju ta konsekvenserna för det efteråt. Typ ingen höll med men ändå. Jag kan inte tvinga nån att vara trogen, jag kan ju förutsätta det men han har ju sin egna vilja och gör sina val. Så ser jag på det. Tycker dock det är annorlunda om man är gift men det är ju ej många i vår ålder så :P
Våran lärare dock är för skön asså. Hon berättade massa om att hennes dåvarnde man hade varit otrogen osv. Ballt att hon berättade ändå tyckte jag.

Nu hade jag tänkt skita i min matteläxa och spela lite poker istället !

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0