Okej då jag erkänner..

.. Jag kan ej hålla mig här ifrån så lika bra att bara skriva lite :P

Idag trodde jag att vi hade religion och klassgrej men när jag väl kom dit så visade det sig att vi hade ingedera. Jag passade ändå på att ränsa ur mitt skåp och lämna böcker.
När jag satt där och vänta och kollade på alla fula gula skåp slog det mig att detta är sista gången jag kommer sitta här och vänta på en lektion, sista gången jag halvspringer ner för backen för avståndet gör mig till tidsoptimist. Det kändes väldigt konstigt, lite sorgligt men mest skönt. Nu är det helg och när den är över tar jag studenten. Det går ej att beskriva hur jävla kul det ska bli och jag tror många förstår.

Efter skolan åkte jag ner på stan och köpte mig lite hårtoning och ett glansspray typ, kan verkligen behövas. Hoppas färgen blir bra bara för den var pyttelite annorlunda från den jag har haft innan. Men å andra sidan kan inget vara sämre än hur det är i dagens läge så...
Sen träffade jag jonathan och vi åt mjukglass i solen i brunnsparken :)

DOUGH D. 
 


Nån som har provat sprayet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0