Ny design

Nu har jag fixat och donar här som ni kanske ser. Vi har ju valt en liten annorlunda bas (?) om man säger så och det är ett helvete att få headern i mitten. Den gamla headern var inget att hurra över, kanske inte denna heller men den är mer enkel, stilren så det får bli denna tills vi tagit studenten för då ska banne mig våran lyckligaste dag dokumenteras och troligtvis blir det en header utav det. Det är lite ovant med den nya desigen men vi kör nog på den ett litet tag.. Dough kommer självklart få göra ändringar och så men det blir kanske när hon kommer hem och inte behöver pringa och mata bebbe helatiden. NU ska jag spela sims 3 som jag har fixat. DoughT

Kommentarer
Postat av: fredrika

aa jag ska fixa, men är ju lättare om du loggar in på msn :P den är ganska kort ja, ska ta en bild.. Vet ej om det fanns så många kvar i small men om du vill ha går jag och kollar.. jag tycker absolut ej det gör nått om vi har samma, kläderna vi har under är ju ej samma så.. men jag ska ju oxå ha min på studenten antagligen men då är alla för packade för att notera ;) men om du loggar in på msn kan jag skicka där !

2009-05-20 @ 22:07:23
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0