Nu far jag hem

Idag är det hemfärd vilket känns rätt skönt, alltid trevligt att hälsa på far sin lite men oxå skönt att komma hem igen. Hann inte riktigt städa mitt rum innan jag åkte så kommer hem till ett bombnedslag men får väl ta tag i det senare. Har fixat lite nya låtar till iPoden för den långa resan, men känner starkt att jag måste plugga lite filosofi oxå. Har typ 3 prov i veckan och ännu fler nästa.. Suck.. Som tur var är många av dem sånna som man ej kan plugga till så mkt.. Nationella typ. Men men.

Pappa håller på att visa mig alla finesser med hans nya tv, högtalare, dator osv. Blev väckt av skithög musik för ett tag sen och det har ej skruvats ner än. Så himla onödigt tycker jag bara för han har sin dyraste och fräschaste dator brevid tv:n endast för att ha med musik och koppla in till tv:n. Sen har han en annan här vid vardagsrummsbordet för att hålla på med, typ internet och så. Själv sitter jag här med det som brukade vara hans tredje bärbara datorn men som han snällt gav mig i avslutningspresent förra sommaren. Den börjar bli lite lagom schleeten nu, skärmen guppar fram och tillbaka och har ingen kontroll över sig själv, blir bara lösare och lösare för var dag som går typ... Försöker övertala honom att göra ett byte med mig men jag lyckas ej så bra. Har iofs önskat mig en sån minidator av honom i studentpresent så får väl se hur det blir med det innan jag tjatar lite mer.

DOUGH D.


En sån söt liten sak hade ju ej suttit fel...

Kommentarer
Postat av: Emma

Ååh! Den önskar jag med mig ju! <3

2009-05-04 @ 16:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0