Långa dagar nu

Ännu en lång dag är halvt avklarad !  Alla släktingar börjar droppa in i stan nu, eller alla är här i princip redan. På förmiddagen mötte jag upp min faster och kusse-barn. De har typ aldrig vart här förut så vi knallade runt lite på stan och fika. Sedan gick vi till deras hotell som jag som tur var bott på ca 5 år tidigare så jag visste något sånär var det låg. Väl där fick vi reda på att pappsen redan hade chekcat in så vi knacka på i hans rum. Han var smart nog och glömma sin mobil hemma så det var ju lite så där eftersom han ska hämta mig imorn bitti.
Medans vi satt i den lilla restaurangen och pratar som mest om var farmor och farfar tagit vägen så kör en liten vit bil upp utanför och två genomsvättiga gammlingar staplar ut. De har kört i typ sju timmar utan AC i denna värmen, galet !

Nu är jag hemma för att städa mitt rum och fixa iordning allt inför morgondagen. Sen ska jag till Jonathan och kolla söndagsparty.
En rolig sak är att om 12 timmar kommer pappa och hämta mig och köra mig till champagnefrullen... TOLV TIMMAR !!!! sjukt !

Kommer nog ej bli så mkt bloggande mer nu för ens efter studenten, alltså tisdag om jag är i tillräckligt bra skick för att sätta på datorn, vilket jag kommer vara för då är det en timmes lång säsongsavslutning av The Hills ! :D

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0