Klaad dag igen ! :D

Hellu alla peeps. Har äntligen kommitt hem och gjort det som jag alltid gör när jag kommer hem (efter att ha tvättat händerna, alltid det första jag gör spelar ingen roll vad jag har gjort ute eller om jag ej ens tagit i nått.. känner smutsheten direkt jag kommer in och måste tvätta) - nämligen att bytt om till mjukis så klart. Orka chilla i jeans hemma. Idag har jag som sagt haft två prov, det första gick käpprätt åt helvete och de andra rätt bra. Deppheten över proven vägdes upp av att min kära spanskalärare Jitka sa att alla vi som var där skulle få MVG ! :D i spanska lixom, det har jag inte haft sen nian och då hade jag kämpat som fan. Känns ju lite konstigt att jag fått vg i alla steg 3-5 förutom sex nu då. Men jag tackar och tar emot för jag känner mest att det betyget har jag fått genom att glida räkmacka på de andra för att de är så bra typ. Mina betyg är inget jag brukar prata om så nu skiter jag i om folket tycker jag skryter eller nått sånt. Är ej meningen vart bara så glad!

På eftermiddagen gick jag och Jonathan på stan, jag skulle ha balväska och han vit skjorta och fluga till balen. En liten rosett hittade vi till honom och det var jättesött. Sen köpte jag även en balväska som jag tittat på innan men var lite tveksam över. Jag köper knappt stora väskor nån gång för jag tycker de är så dyra. Denna lilla som jag köpte nu kostade 200 spänn och är hur enkel som hellst. Inte alls värt pengarna men har ju ej hittat nått annat så. Pluntan min får platts oxå och då är jag nöjder ^^

Den tredje roliga saken med dagen var att mitt H&M paket äntligen anlände. När jag hade öppnat det frågade mamma om jag hade en skofetisch (?) eftersom jag äger ett och ett annat par men nej nej så är det ej. Fick dock ge ett par till mammsen för de var lite små för moi. Fick även bikinin som jag beställde för ca 5 månader sedan och två söta armband.

Imorn är vi lediga, sen är det baaaal FFS! :D

DOUGH D.

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0