Idag

Nu ska jag snart iväg till skolan. Jag funderar bara på vilken väska eller påse som är så stark att man kan bära runt på 2kg. Jag ska alltså lämna tillbaka alla skolböcker eftersom detta är det sista dagen jag är i skolan innan studenten, möjligtvis åker jag in till filosofin imorgon (men jag måste hinna sola, haha!) Jag och Emma ska också ha ett möte nu kl 10 med vår handledare ang. projektarbetet. Jag tror att dom har velat mella två betyg om jag har rätt, eftersom vi inte bara har vår handledare som sätter betyg utan en till man som jag är tvek på.

Efter mötet ska jag gå på stan och möte upp min kusin Isabelle, hon har bott här i Göteborg ett tag nu men det blir aldrig att vi träffas. Hon har olyckligtvis skaffat sig ett jobb i Norrköping och börjar samma dag som jag tar studenten. DoughT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0