Grillning ikväll

Jag är fortfarande lite illamående från igår men får se till att bli bättre under dagen. Ikväll eller i eftermiddag ska vi grilla och min man har fixat kött som han la i marinad redan igår så det ska nog bli gott. Idag får jag se till att ha lite bilder som jag kan visa för er men det blir inte lätt att ta kameran eftersom jag och pappa bråkade om den imorse. Han tycker att jag ska lägga in alla hans bilder i datan men att jag inte får använda kameran så det tycker jag är orättvist. Nu ska jag kolla på gårdagens Talang-avsnitt och äta vindruvor. DoughT

Kommentarer
Postat av: lina

hahaha det är en pappa grej, bara kräva massa grejer, men inte låna ut...

2009-05-23 @ 15:12:00
URL: http://rosaochfluffigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0