Gårdagen

Nu är jag hemma hos Niklas och slappar, vi ska snart kolla på Robinsson eftersom vi missade större delen av programmet igår eftersom vi var hemma hos Robin. Men lite hann vi se och jag såg att Ellinor hade vunnit en tävling, helt stört eftersom hon i princip har kommit sist i alla andra. Så det ska bli spännande att se...

Igår kom Emma hem till mig först och gjorde iordning sig, sen åkte vi ut till Robin för att grilla. Vi var väl några stycken och senare på kvällen kom också Elin, Kristoffer och Sten över efter att dom hade varit på en utställning med Stens pinuppa-bil. kvällen var trevlig och vi såg lite på Schyffert så jag fick mig allt några garv natten spenderades hos Daniel och jag har knappt sovit en blund för jag fick dela på en 80-säng. Bilder kommer imorgon! DoughT



update.






Kommentarer
Postat av: Elin/Sugar

sv: vi har boexer man kan spela in på, awesome :D:D:D

2009-05-24 @ 13:51:30
URL: http://quileuteheartbeat.blogg.se/
Postat av: Hann

SV: Haha nej jag har inga av dom, men skulle ju inte banga på dom gröna! :D

2009-05-24 @ 18:19:21
URL: http://dallerpad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0