Frukosten väntar..


Jag har just vaknat och jag måste säga att det känns bättre men halsen gör dubbelt så ont. Så jag antar att det jämnar ut sig till att det är lika dåligt som igår..
Idag är det en ledig dag och jag hade bara tänkt att plugga filosofi och lite kinesiska, det känns sjuukt meningslöst med kinesiska eftersom jag har omprov, mitt första omprov på gymnasiet skulle jag tro. Jag är inte riktigt säker, men jag tror det! Så jag är inte så pepp på det helt enkelt. Sen antar jag att min man svänger förbi senare eftersom han är hemma nu och ett måste för mig är att inte tala om att jag är krasslig för då är det tveksamt ifall vi kommer ses.

SEN MÅSTE JAG JU BARA BERÄTTA! Jag vaknade ju som sagt nyss, och gissa utav vad? Jag vaknade utav att stenläggarna som är hemma hos oss trodde dom var rockstars och sjöng hårdrock så högt att jag som var på andra våningen och på andra sidan huset vaknade :|
DoughT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0