Fram med hårfönen!


Pappas vän steg in och hälsade innan dom skulle iväg till träningen och slängde samtidigt iväg kommenteren 'ååh har du skaffat dreads!?' nej det har jag inte. Jag bara förbereder mig för imorgon då jag hade tänkt att vara ena brodern fluff för en dag. Dom som läser Mini's blogg kanske förstod vad jag skulle göra, jag skulle alltså testa att locka med en penna för att få affroliknande hår, men det funkade inte för mig så jag antar att jag gjorde något fel. Det var verkligen huur klurigt som helst men jag behåller håret såhär tills imorgon för då ska jag ut på golfbanan och spela min första golfrunda. En sak är säker och det är att mitt hår kommer vara fluff. DoughT

Kommentarer
Postat av: emily

haha, nej menade ja inte alls. På bilderna över va de min syster o hennes dotter, de va dem ja syftade på :P haha

2009-05-20 @ 20:26:16
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: fredrika

herregud dough vad är detta man ser!?!? trodde jag kommit in på fel blogg ! bra gjort hörru ;) (Y) men headern är jag not so stoked about ! :P ful bild ju men antar att alla är det som jag är med så får väl vänja mig :P

2009-05-20 @ 20:50:24
URL: http://doughs.blogg.se/
Postat av: Victoria

Alltså..jag hade verkligen inget annat för mig! :P HAHA. u får verkligen säga till ifall du inte gillar det. jag gillar däremot inte att headern är till vänster!!!! Den ska vara i mitten juu. en då blir det massvis med vitt så jag får väl fixa ännu en bild ;) Vi får väl ta nya bilder helt enkelt under den lilla tid du kommer vara hemma :( FRÅN STUDENTEN KANSKE :D

2009-05-20 @ 20:59:38
URL: http://doughs.blogg.se/
Postat av: fredrika

jaa men det var mkt fint och bra med de där flikarna där uppe men gillar ej att headern är så oskarp heller,... det är ju det första som kommer upp lixom, första man ser så att säga :P men annats var det fiinfint. och massa bilder får vi ju ta i sommar i juni när vi ska bada osv :D

2009-05-20 @ 21:02:46
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0