@ flygplatsen

Jag sitter nu vid min gate och väntar på ombordstigningen. Allt har hittils gått bra *pepparpeppar*. Jag fick ha med mig två väskor och det funkade även fast det stod DAHLSTOM i biljetten. Det som är mindre bra är att jag har fått en ny ovana - jag gnisslar med tänderna så fort jag ej har nått annat att göra.. Eller då oxå oftast med det är asstörande och jag kan ej sluta. Inom kort kommer mina tänder vara nermalda till några platta saker typ. Inte bra, ska försöka sluta men gör det utan att märka. Bettskena kanske?

Kommentarer
Postat av: juliasbullar.blogg.se

iiih, skriv när du är framme så vi vet att du lever!! :D

2009-05-16 @ 12:18:11
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0