Fet middag

Är nu framme i Oslo och pappas nya lägenhet. Mycket mysigt här. Vi var nyss och handlade världens nyttigaste middag såhär lagom sent - en fet jävla Big Mac från donken. Pappa gotta till det ännu mer och tog en big tasty meny och då får man med stor dricka, pommes och en extra cheese. Det roligaste var att jag fick köra, det var tydligen en automat han hade köpt och sånt gillar vi ju. Gasen i botten bara på motorvägen, pappa tvingade mig att känna lite på turbon. Som sagt - sånt gillar vi !
 Imorn ska jag chilla tror jag, pappa erbjöd mig bilen men då fick jag gå upp halv åtta och köra honom till jobbet. Lite för tidigt för min del, så jag tar sovmorgon för typ 5 gången denna veckan och ligger ute på balkongen och steeker lite tror jag.

DOUGH D.

Kommentarer
Postat av: emily

haha jag tar alltid bigmac med chilichees, så sjukt gott!



Hoppas du får det mysigt utan bil :) hihi

2009-05-02 @ 09:32:35
URL: http://emslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0