Festbiljett - check!



Idag hade dom börjat sälja festbiljetter, jippieee! Så jag köpte mig självklart en. Jag blev dock väldigt förvånad för alla har sagt att studentfesten ska äga rum på Storan men det visade sig att den skulle vara på Deep. Det var också på Deep jag och dough var på sist när vi var ute och kom hem kl 6 på morgonen. Så jag är väl glad antar jag eftersom jag hade en feeling av att det skulle vara dålig musik på storan men den oron har jag inte nu. Men, det kan ju vara så att festkommitén på vår skola fixar dj's och då går det väl åt helvete som på balen. ÅÅH! Men jag antar att det inte kommer spela någon större roll eftersom man kommer vara för lycklig för att klaga.

När jag köpte biljetten slängde dom med en liten "Du vet väl att.."
Fasiken, jag som trodde det var en drinkbiljett..
DoughT


 


Kommentarer
Postat av: FILIPPA

sv: Funkade skiiiitbra :D

2009-05-19 @ 20:06:14
URL: http://www.filippalund.se
Postat av: fredrika

men ååå :( tänk om det bara säljer kort till och jag ej hinner köpa innan jag kommer hem? :S vad kostar dom? om jag ej hinner skulle du kunna köpa en så kan jag sätta in pengar eller att du får sen? vill ju ej missa ju! :(

2009-05-19 @ 20:30:09
URL: http://doughs.blogg.se/
Postat av: Victoria

en biljett kostar 150:- som det står på bilden ;) men jag ska inte in till skolan något mer, eller kanske ifall jag ska ha möte imorgon men jag tror inte det blir av. Sen vet jag inte om dom säljer imogon och på tor. + fredag är vi ju lediga. Men fråga emma för hon ska in till skolan imorgon. Eller så kan jag fråga ifall hon är inne på msn men det är hon inte just nu :S

2009-05-19 @ 20:49:56
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0