Dagen börjar bra!



TUMMEN UPP, det blev ett MVG på teorikursen. Jag gjorde ju provet på Stora Holm för nån dag sedan och det var vissa frågor som jag var sjukt osäker på, en som jag visste jag skulle få fel på. - får helljus användas med dimljus?- YES! Så på slutprovet fick jag 53/60, jag får skyrta i dethär läget, det är inte ofta det händer. JIPPIE

Nu funderar jag bara på om jag ska göra teoriprov snar eftersom jag känner att jag har koll på läger så att säga. Det är bara knep med att man ska gå alla jävla kurser (läs: narkotikakurs), + att några körlektioner skulle vara bra så att jag inte har lärt mig något fel.. DoughT

Kommentarer
Postat av: fredrika

tummen upp dough !

2009-05-15 @ 21:11:43
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0