Dag tio - hemfard

Sitter med Elenas dator nu for har packat ner min, darav inga prickar over bokstaverna. Jag ar nu fardigpackad alla fall och vaskan vager bly. Fick tva vinflaskor av elena fran deras bodega och var nyss nere och kopte lite annat oxa, plus det jag har shoppat i veckan. Mkt tung vaska indeed.

Runt fyra ska vi aka till flygplatsen i Bilbao jag och Hasse. Hoppas ej pa pinsamm tystnad eftersom det kanns som om vi har pratat om det mesta i veckan redan.
Klockan 23.45 landar jag *pepparpeppar* pa landvetter i kvall dar Jonathan forhoppningsvis star och vantar om han ar i tid :P

Ses i sverige gott folk !

DOUGH D.


Say cheeese! Glada flickor pa hasses fodelsedag

Kommentarer
Postat av: juliasbullar.blogg.se

aw söte då! :D LÅNGT hår har du med :*

2009-05-25 @ 13:40:25
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0