Dag sex - vi firar födelsedag !

Hola buenos dias, idag fyller Hasse år så vi har fixat med lite överraskningar för honom medans han jobbade. Vi var ner och köpte grejer till tårta, ljus mm. Ikväll ska ju jag passa Inez när de går ut och äter men han vet inget om det. Igår sa han aa imorgon fyller jag då får jag bestämma vad vi ska göra på kvällen. Vi ska göra detta och detta osv. Elena bah: nee de ska vi inte. Varför? Jag vill inte Hasse! haha han typ, nehe okejdå. Aja överraskad lär han nog bli för tårtan oxå för nu när han var hemma vid lunch hade vi ej gjort den, han blev lite ledsen men Elena sa förlåt osv. Så åt vi glass istället och han fick en svensk flagga i. Han misstänker nog inte tårtan alla fall.
 Vi hann även med en sväng på stan på förmiddagen, hoppade in på Zara och köpte en klänning jag provade igår. Sen träffade vi en av Elenas kompisar och fikade. Jag fick äntligen träna min spanska lite.

Nu ska jag hjälpa till med tårtan!

Hasta luego !

DOUGH D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0