Dag nio - sista dagen

Får ser hur detta kommer gå för det trådlösa internetet lägger ner typ varannan minut men....

Imorse somnade jag kl sex och gick upp vid nio av olika anledningar. Borde vara trötare nu men är ej.. Vi gick en låååång promenad på fm till en sjö en bit bort.. typ 6 km sammanlagt vilket är mkt för mig :P solen stekte på rejält på vägen dit, funderade på att låna Inez solskyddsfaktor - 50 !! oj. Men gjorde ej :P

För en stund sen var jag och elena och kollade på en lägenhet. Den låg kanske 20-30 minuter här ifrån om man går. Helt okej lägenhet, fräscht kök och badrum. Mitt rum not so much though... Själva rummet var bra och lagom stort med stor garderob och stooor spegel som jag trodde var en ingång till ett annat rum :P Möblerna dock, inte min smak riktigt. Man måste ju ha kvar de möbler som finns där men isånna fall ska vi ta oss in tripp till Ikea i Bilbao när jag kommer tillbaka för att frächa till det lite. Den andra saken var att jag i sånna fall skulle bo med två killar. Det kan ju bli... Ja vad fan kan det bli? Bra hoppas jag, killen vi träffade var 29 och jättetrevlig och hjälpsam. Den andra är i min ålder så det var ju bra, slipper jag umgås med 30 + hela året :P Vet dock ej om han är normal för han var ej hemma.

Dagens fail moment var när min plattång pajja efter halva håret var platt.... En platta bara ¨låssnade där uppe :S Ska försöka laga nu för skulle ju ha platt hår på studenten ju !

Snart ska jag börja packa för imorn kl 18.45 går planet hem. Känns bra, men kommer oxå kännas bra att komma tillbaka sen i Juli.

DOUGH D.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0