Betyg & studentpresent

Nu är jag hemma igen efter mötet med handledaren, VI FICK MVG på projektet! Jag är helt överlycklig. Tydligen hade båda bedömmarna varit överens också och jag är nöjdare än nöjdast. Jag och Emma har alltså gjort vårat pojektarbete tillsammans och det handlade om hur döva har blivit behandlade under dom senaste 100åren.

Efter mötet åkte jag till Linné för att kolla in Kim's vintage ifall det skulle finnas någon snygg hatt men dom öppnade tyvärr inte förrän kl 12 så jag var lite väl tidig. Sen kom jag på att jag hade lovat min farmor att kolla på en studentpresent till mig ifrån henne. En klocka skulle det vara och absolut inte kläder, men vem sjutton önskar sig kläder i studentpresent? Jag tänker mig att det ska vara något fast och stabilt som kan hålla hela livet iaf. Jag kan visa er klockan som jag hittade lite senare ifall jag hittar en bild på den. DoughT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0