Balen del 2.

Efter alla hade blivit kroppsvisiterade gick man upp en våning och fick välkomstdrink samtidigt som man fick säga skål till filmteamet. Vi fick mingla runt och vänta in alla innan vi kom in till den stora salen där vi skulle äta trerätters middag och det var mycket trevligt. Danielsson fick erbjudandet att intervjua mig och Anna om våra klänningar och jag la väl en till pinsam kommentar skulle jag tro...

Under maten höll festkommitén tal och sedan fick andra personer göra detsamma ifall dom kände för det. Vissa var riktigt pinsamma, jag fattar verkligen inte varför man skulle vilja skämma ut sig så!? En tjej skrek att hon hade legat med en massa pojkar i trean när hon gick i ettan osv bara för att dom var snygga, hon skrek det inte bara en gång heller...åh! En annan hängde ut sin klasskompis som hade blivit dumpad på själva baldagen efter att ha varit tsm med sin tjej i 3år.
Men men, bordsplaceringen var jag faktist nöjd med! Jag hamnade inte bredvid Dough dock, men jämte mig och min man satt Emma, Danielsson, Elin och Kims pojkvän. Det var trevligt ifall och maten var mycket god! DoughT

       
  
   
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0