Artificiell sol


På den korta vägen hem från skolan nyss bestämde jag mig att jag för en gång skull skulle hoppa in på Meddo och sola lite. Det ligger i princip 10 m från min port men ändå har jag lyckas undvika att sola där ända sen vi flyttade in här i januari typ. Det blev alla fall tio hela minuter vilket vanligtvis är mycket för min bleka taniga hud men jag tänkte vafan, jag får ju passa på nu när balen är inom några dagar och allt. Dessutom hade jag ett av de svaga solarierna (?) så så farligt var det inte. Som vanligt är jag nu mkt brun på magen och vit/röd i ansiktet. Får hoppas det blir bättre med tiden som det brukar.

DOUGH D.

Kommentarer
Postat av: juliasbullar.blogg.se

hahah 10min, så söt :D

2009-05-04 @ 18:29:19
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0