Zhong wén

Har nu pluggat kinesiska hela kvällen verkligen. Visserligen har jag gjort andra saker vid sidan om, men ändå. Jag har ändå bara lärt mig precis hälften av alla tecken till detta provet, vilket betyder ca 40 st, bara resten kvar nu då ! Plus allt gammalt... yes !
Vill inte ens tänka på filofofihemtentan som ska vara klar på torsdag som jag inte har börjat på än :/ fy fan vill så himla gärna hoppa av den kursen, har ju 150 poäng extra eftersom jag har läst så mkt språk... Men vi får se hur jag gör, ska se om jag kan tala med någon i den utmärkta ledningen på vår skola imorn.. Nu var jag ironisk om ingen förstår för ledningen på vår skola är allt ifrån utmärkt !

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0