UTMANING

Utmaning!
Julia har utmanat mig!

1. Ta närmsta bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
Den sidan var tom, ett nytt kapittel skulle börja

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Min gröna nattduksbords lampa

3. Vad såg du senast på TV?

Just nu kollar jag på "sveriges värsta bilförare"

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?

antagligen några minuter över åtta eftersom programmet nyss började

5. Bortsett från datorn, vad gör du just nu?
Äter äpple

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Skyndade mig som fan från bussen, det snöade, jag var kall och hade sommarskor på mig i snön

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Några bloggar

8. Vad har du på dig?
Pyamasbyxer och en hoodtröja

9. Drömde du något inatt?
Ja, jag pussades tydligen med en pojke i klassen :S

10. När skrattade du senast?
när jag var med dough så klart, vilket betyder på kinesiskan.. Skrattade lite extra för läraren skackade om "dough" hela tiden, men det stavades duo.. lät samma dock ! 

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En spegel, en tavla på paris, en hjätteklocka

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Hmmm.... neej faktiskt inte.. eller jo snö i mars, det är konstigt för mig !! bort ska det !

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Jag slipper ju läxorna alla fall..

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Patrik 1.5

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
Allt jag ville ha

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om.
Jag sover med elefanten son jag köpte på ikea för ett tag sen, eller inte bara sover med, jag lixom, håller om den - hela natten.. Om jag vänder mig om tar jag med mig honom automatiskt :$
 
17. Tycker du om att dansa?
Det är ju givet, all sorts dans, men mest hardcoer-vev ! ^^ men idag blev det bara funk på träningen.. Locking som dough och jag gick på för ett år sen var oxå kul !

18. George Bush?
Har alltid tyckt han ser bra ut för sin ålder

19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
Hmm, när jonathan och jag var tillsammans bestämde vi Tilia till flickan och Anakin till pojken.. tror iofs inte att jag kan övertala nån annan kille att döpa sitt barn till det så.. men jag gillar massa namn, Nathaniel typ

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Det är allt jag vill typ... nej där ljög jag, inte allt, men har alltid velat alla fall.. nån stans där man talar spanska och New York, dit ska jag !
 
22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Du skulle inte ha bitit din lillebror i fingrarna när du var liten bara för att få trösta honom, du får ta hissen ner till den andra killen.

23. Vilka fyra  två personer vill du ska svara på dessa frågor?
Hmm svårt, känner ju inga med bloggar typ :P

Clara
Lina

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0