Tisdag

Såg nu att det var 10 timmar sedan jag skrev förra inlägget precis innan jag somnade.. Sedan dess har jag alltså sovit, vaknat och gjort mig i ordning, åkt till läkaren och hem igen. På tio timmar ! jag brukar sova längre än så...

Allt var okok igen hos doktorn och han berättade för mig att det var de platta födelsemärkerna man ska kolla efter... Jag har alltid trott tvärt om :S men men, alltid lär man sig något.

Nu kollar jag på Jay Leno, älskar den delen som är nu "Headlines", skoj skoj. Skolan snart nu och som vanligt på tisdagar står jag inför dilemmat om när jag ska äta lunch. Jag börjar för tidigt för att göra det innan och slutar för sent för att göra det efter. Ingen rast har jag heller. Det blir väl som vanligt att jag kommer hungra ihjäl på svenskan vilket gör den två timmar långa lektionen ännu längre... Sicka problem jag har va?!

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0