Solig men kall tisdag

Kanondag idag igen ju, solen skiner som aldrig förr. Därför tog jag på mig vårjackan igen när jag knalla ner till skolan, vilket visade sig vara ett misstag för det blåste även massor. I skolan redovisade jag mitt projekt och opponerade på en annans. Det gick bra för mig men stackars Anna fick bara massa ris, orättvist tycker jag.
Jonathan kom och väckte mig imorse för hans lektion var inställd så nu har jag redan kollat på dagens OTH och GG avsnitt. Däremot så har jag laddat ner massa bra filmer oxå: Confessions of a Shopaholic, Vicky Cristina Barcelona, He's just not that into you och Marley and Me. Nu har jag massa bra filmer att fylla mina rasslösa kvällar med. Har nämligen INGA läxor denna veckan !!! Däremot högskoleprovet på lördag... Får se hur det blir med det. Nu ska jag chilla och sen dra mig iväg på teckenspråk.

DOUGH D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0