Slut som artist - igen !

Äntligen hemma efter en lååång dag. Vi har farit runt till minst fem möbelaffärer och provsuttit minst 50 soffor. Man kan ju tänka sig att det ej är så jobbigt att provsitta lixom.. nej det är ej jobbigt.. det jobbiga är att ta sig upp igen, soffor är ju så låga nu för tiden ! verkligen utslitande. Det roligaste var ju som förväntat IKEA.. Pappa har ej vart där så många gånger så jag som självutnämt ikeaproffs berättade för honom hur det går till.. först kollar man på möblerna där uppe, sen kommer man till restaurangen där man ska äta (vi fikade bara idag) sen ner till det roliga - självplocket där man alltid plockar på sig mer än förväntat, för att till sist hämta den platta vagnen och åka på den som en sparkcykel till hyllorna med möblerna.. Inget annat sätt funkar enligt mig, måste vara precis den ordningen - speciellt med maten.

Bilen jag hyr däremot är ju ingen höjdare.. Den är fin och snabb, men det är bara utsidan. Som jag berättade innan var det ju ingen olja i igår. Och nu har jag pumpat däcken två gånger för de blir helt tomma hela tiden. Livrädd att jag ska få punka på vägen hem imorn typ. Alla fall så ska mamma följa med och lämna den och skälla lite på dom så vi får rabatt.. hoppas ej den söta pojken som jobbade när jag hyrde den är där bara, vore ju lite pinsamt typ :S

DOUGH D.


är det jag som har dålig humor eller är detta sjukt kul?! låten är ju asbra oxå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0