Robinsson och glass med grädde och mandariner

Kollar på Robinsson just nu, missade första delen för vi kollade på American Idol. Man blir ju verkligen nostalgisk av detta programmet om nått. Men jag har alltid gillat det så varför ej kolla när man ej har så mkt annat för sig?! Nu ska jag dock ta och vispa grädde för vi ska äta glass med burkmandariner, en favorit. Det jobbiga är att pappa har tagit med elvispen till nya lägenheten så jag måste tydligen vispa förhand eftersom pappa stekte korv till mig innan.. Jobbigt jobbigt. Om nån är intresserad så kan jag även berätta att detta var 4:e gången denna veckan som jag har ätit korv med bröd av nån anledning. Gillar det ens så mkt men det har bara blivit så :P

Nu börjar det igen!

DOUGH D.

LOVE LOVE LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0