Oförtjänt sovmorgon

Idag försov jag mig tydligen, och vaknade halv tolv. Vilket är åt helvete för nu kommer jag ej hinna plugga innan jag ska åka och hämta sötoungen på dagis och sen knalla hem till dem. Jag kommer ej vara hemma innan sex alla fall, så hinner ej med träning idag skulle jag misstänka.. Sen ska vi tydligen tvätta ikväll också, det är verkligen välbehövligt för mig, men ändå... Toppenfredag väntar mig ... ! eller ej...

Haha kollar på Vänner nu när jag äter frukost, en tjej säger till Ross att prata snuskigt med henne när de ligger och strular... Han fummlar jättemycket och får tillslut fram ordet "vulva" ! haha det är mitt hatord, förutom fläsk och venusberg.. Bläää hur kan det finnas ord som låter så äckligt !?

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0