Nu jävlar !

Idag SKA jag göra klart projektet, inga ursäkter. Jag har hela dagen på mig, och faktiskt inte såå mycket kvar tror jag. Efter det finns det dock massa annat jag skulle behöva göra oxå, veckans matte står högst upp på listan.. Sen har vi ju den där "Utvandrarna" boken som jag ska ha läst tills nästa vecka.. Den är 525 sidor lång och just nu har jag läst så mycket som NOLL sidor.. bra där Fredrika !
Efter det har jag en massa ren tvätt som ligger utspritt lite här och var som skulle behövas plockas in. Lite träning hade inte suttit fel ikväll heller, men tvivlar på att jag kommer ha tid för det :/

 
Någon som har läst den och känner ett starkt sug efter att återberätta hela boken för mig?? Nej tänkte väl det ... :/

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0