Nu borde jag sova !!

Det är nämligen så att jag ska upp vid sju imorn och skriva Högeskoleprovet mellan halv nio - fyra. Då behöver man sömn tror jag ! men måste ju hinna med att blogga lite innan, har varit en häktisk dag.. typ :P
Började skolan lagom sent vid halv två och hade skönt nog bara en lektion idag. Efter den möttes jag upp av Jonathan som häckade så lång utanför skolan som möjlig eftersom han typ vägrar att komma i närheten av den.. efter mycket tjat följde han med in och vi skrev ut massa gamla högskoleprov. Sen gick vi på stan och kolla på kostym till honom till balen/studenten. Eftersom han ska vara min "dejt" som det så fint heter så hade jag tydligen nått att säga till om, men skulle absolut ej tro att jag hade nån veto-rätt... Vi hitta två (akta ordvitsen nu !!) smoking-hot på Zara. För övrigt tycker jag det är orättvist för de har bara fina pojk och barnkläder typ, och de är ju hur snygga som hellst ! Sen åkte vi till kungälv där vi åt Thai/Kina-mat och gjorde massa gamla prov. Kom hem för ett tag sen. Nu ska jag göra nått snabbtestprov inför imorn som bara kommer göra mig ännu mer nervös eftersom det ej kommer gå bra... smart där !!

Tänkte visa mitt "nya" hår oxå.. Det ser faktiskt ännu mörkare ut på bilden... Men idag har jag vant mig och är rätt nöjd faktiskt. Det bleknar ju snabbt oxå så.

DOUGH D.

 
Före - efter

Kommentarer
Postat av: juliasbullar.blogg.se

det var ju as snyggt efter!



fattar ej var det blonda kommer in bara.... haha

2009-03-28 @ 15:25:28
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0