New look

Som ni förhoppningsvis har lagt märke till nu har vår lilla blogg ändrat utseende lite.. Vad tycks? jag stör mig bara så in i *piiip* på att profilbilden vägrar ändra på sig och texten "Victoria & Fredrika" fortfarande är lila, kan ej finna var man ska ändra det :S Headern är oxå lite förnyad och förbättrad, skulle jag vilja säga. Jag har bytt ut en av bilderna, nån som kan se vilken?

Just nu spritter det i bena på mig som aldrig förr. Anledningen till det är att någon här i närheten har fest. Musiken, som är förvånansvärt bra, spelas på högsta volym, människor är glada, skriker och vevar... JAG VILL OXÅ !! är så partysugen att jag snart dör, kan ej bärga mig tills nästa helg ! ska bli så skoj ! qw 


Jag vill stå på ett rökfyllt dansgolv och känna armar och ben sprattla i takt till musiken !



Old but nice

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0