Namnbyte

Känns som om det vore dag för det, ett namnbyte på bloggen.. Från Dough's till Dough.. Det  är ju bara jag nu för tiden.. Dough fixar fortfarande med sitt internet och samtidigt blir trycket på mig mycket högre att underhålla våra få men kära läsare... Hoppas de fixar det snart, så dough kan bli doughs i plural igen..

För övrigt är jag hungrig som en jävla varg som inte ätit på veckor känns det som.. Åt två (färdigköpta) pankisar med ungen förut men nu kurrar det som fan. Mamma är iväg och har spinning och som vanligt på fredagar går jag här hemma och nästan dör av hunger tills hon äntligen kommer hem. God forbids att nån skulle ta tag i nått eller laga mat utan att mamma är hemma, right? men i dag ska vi allafall köpa pizza så då måste vi tydligen vänta.. Men jag vill ej vänta vill ha min feta pizza nu nu nu !!

DOUGH D.

Kommentarer
Postat av: Maria

Det är så roligt/ underhållande att läsa din blogg. Ska du gå på Madonna i sommar ? Kram Maria

2009-03-06 @ 22:00:44
URL: http://www.bloggagratis.lindblomskan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0