Måndag

Sitter och kollar på Rachel Ray eller vad det heter.. De hade just ett inslag om ett hus som måse vara det coolaste jag någonsin sett. Orkar inte ens förklara varför :P
Är alla fall hemma på håltimme nu som vanligt. Lämnade in projektet innan vilket känns hur skönt som hellst.. Nu är det bara opponentskapet och allt sånt kvar :/ för övrigt har jag massa skit i skolan nu, även fast projektet är undanröjt. Aldrig kan man få en lugn stund. Men man känner alla fall att studenten börjar närma sig nu, projektet var ju det man fruktade mest med trean...

Nu väntar jag på Ellen DeGeneres, var hur länge sen som hellst jag kollade på det. Undrar varför, det är ju kanon !


Är det bara jag som diggar Ellen eller? ^^ sköna gäster oftast oxå, jag gillar när ungar är med och gör massa talangfulla grejer !

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0